Du kan ikke drive virksomhed, hvis der ikke er nogle kunder, der er interesserede i dine produkter eller services. Det er det salg, der udgør omsætningen, og er derfor central for at kunne få virksomheden til at fungere økonomisk. Mange virksomheder kan synes meget ens, når det kommer til produkter og services, og derfor er det et aspekt som kunderelationer, der gør udslaget for mange kunder. Et Lime CRM system kan være med til at gøre virksomheden mere attraktiv for kunderne.
Kunderelationsstyring er nøglen
CRM står for Customer Relations Management (på dansk kunderelationsstyring) og er betegnelsen for det at have en strategi for at opbygge og bevare en relation til sine kunder som virksomhed. Her er Lime CRM software en meget populær løsning, der er en platform specifikt designet til at gøre det nemmere for virksomheden at oprette og vedligeholde kunderelationer. Et Lime CRM system kan give et godt overblik over din virksomheds kunder, så I kan optimere både salg, markedsføring og support til dem – alt sammen på én platform.
Effektiv kundedatabehandling
En af fordelene ved at bruge et Lime CRM system er, at alle data om din virksomheds kunder er samlet i én central database, som alle de relevante personer i virksomheden kan tilgå. På den måde har I altid mulighed for at være opdateret på kundernes ønsker og behov, jeres indgåede aftaler og historik, uanset hvem i virksomheden der sidst har været i kontakt med dem sidst. Ved at bruge Lime online er det hele samlet på én platform, som kan tilgås på tværs af medarbejdere, afdelinger og kontorer alt efter behov. På den måde kan I sikre jer, at I yder den bedste service til jeres kunder. Og det kan gøres med Lime software specifikt tilpasset jeres virksomhed.
Kan integreres med andre virksomhedssystemer
Lime online er et effektivt redskab til at vedligeholde gode kunderelationer, og er designet, så det nemt kan tilpasses virksomhedens eksisterende arbejdsprocesser og systemer. I kan derfor få skræddersyet Lime software lige efter jeres behov, så I kan blive ved med at bruge de systemer og programmer, der allerede er udbredt i jeres forretning. På den måde får I altså ikke en stor omvæltning, hvis I anskaffer jer et Lime online system til at varetage jeres kunderelationer -både når det kommer til tilpasset salg, automatisk marketing og PR, og personlig support af jeres kunder.
Kunderelationerne er udslagsgivende for en virksomhed og dets omsætning: Jo bedre I kan holde på jeres kunder, jo mere troværdige er I som virksomhed.